25 november 2017

Florus van der Paauw lijsttrekker SGP Schouwen-Duiveland bij gemeenteraadsverkiezingen 2018

De huidige fractievoorzitter van de SGP op Schouwen Duiveland, Florus van der Paauw, is op de laatst gehouden ledenvergadering unaniem gekozen tot lijsttrekker voor de gemeenteraadsver-kiezingen op D.V. 21 maart 2018.
Florus van der Paauw(50) uit Nieuwerkerk is op dit moment de fractievoorzitter van de SGP in de gemeenteraad op Schouwen-Duiveland, waarvan de fractie verder bestaat uit de raadsleden Wim Houtekamer en Leendert de Bruine. Henk Mol is namens de SGP commissielid.
Bram Slingerland, voorzitter van de Gemeentelijke afdeling Schouwen Duiveland is dankbaar en blij dat fractievoorzitter Florus van der Paauw zich beschikbaar heeft gesteld als lijsttrekker. We kennen hem als een ervaren en betrokken bestuurder. Van der Paauw zelf is enthousiast om in de nieuwe raadsperiode, samen met de fractie, de speerpunten van de SGP voor het voetlicht te brengen in de nieuwe gemeenteraad, waaronder:
• Onze jeugd en gezinnen zijn belangrijk!
• Ruimte om te bouwen naar behoefte!
• Ons eiland en onze kernen blijven bereikbaar!